Konsertkväll!

Hade svårt att somna inatt, då jag inte tog någon tablett. Det ska man ju inte göra varje kväll,
så ibland får man lixom pausa lite. Ta lite uppehåll. Jag somnade runt tretiden. Vaknade med
hjärtklappning en massa gånger. Orkade tillslut upp klockan 12:15. Kände mig inte ALLS taggad
för vår konsert som vi skulle ha. Måh! Kärlekstema och allt. Kände mig stressad, känner mig 
stressad mest hela tiden och magen har varit bråkig på sistone, och idag vibrerade kroppen så
mycket att jag fick ta blodtryckstablett igen. Fick hålla tillbaka gråten typ hela dagen. Fan att jag
missade genrepet i söndags, första och enda repet med bandet. Jag hade verkligen behövt 
vara med för att lugna min hjärna, men jag jobbade då... så jag var onödigt orolig i kroppen idag.
Som tur var hann vi köra igenom nästan allt innan konserten idag så då släppte oron lite. Jag vet
inte alls varför jag kände mig sådär, jag kan ju alla låtarna, men hade mycket obehagskänslor ändå.
Tycker inte om att känna mig oförberedd lixom. Baahhhh. Och så skulle vi ha headsets och det 
var jag inte beredd på HELLER och min röst blir så dum när jag är stressad. Baahhh igen. 

Det gick strålande för övrigt. Publiken var bra och jag var glad.  Det blev jättebra! Och det var kul!
Såklart. Jag visste ju att det skulle bli så tillslut, varför kan inte kroppen också vara med på det
från början lixom? Så himla mycket onödigt mående som jag gärna skulle slippa! Publiken stannade
kvar efteråt eftersom vi bjöd på fika, så då passade vi på att mingla runt lite och sälja biljetter inför
nästa projekt, samtidigt som vi hjälptes åt att rodda ner. Efter sista lasset på Musikskolan så var
vi några stycken som avrundade med Donkenmiddag, som sig bör... : ) Jag fick dessutom en fin
blomma ikväll! Mycket oväntat, men uppskattat! : ) 

Och imorgon är tanken att jag ska åka till Karlstad med Lina & Victora för att hälsa på Mia & c:o,
och gå på Hjärtfest Stjärtfest, men om min kropp ska vara såhär jävla stressig och eländig så är det
ingen bra idé. Har ju känt det här ett bra tag nu, och att åka iväg innebär mer problem med magen,
ingen sömn, osv. Och så kan jag inte äta för jag får ont i magen av ALLT. Kommer vara konstant
bajsnödig men ändå vara för stressad för att kunna gå på toaletten. I'm not kidding! Älskar att sova
borta! NOT!! Och två nätter dessutom.. Skitkropp. Blir ledsen om jag missar det men samtidigt så
måste jag tänka på hur jag mår också, och just nu är det minuspoäng på måendet. Borde sova hemma.
Borde SOVA. Borta kan jag inte sova. Borta inte bra, hemma bäst. Uhu.

Syster Elin har födelsedagsfirande i samarbete med Mello & QX-galan dessutom, så om jag stannar
hemma i stan så kommer jag att hänga hos henne på kvällen. Så jag kommer inte bara ligga hemma
och vara ledsen över att jag inte orkar följa med... även om jag är det, förstås. Undrar om man någonsin
kommer att fungera som en normal människa eller om jag ska vara såhär asperger-aktig hela livet.
Det blir ju bara värre & värre, lixom.. 

Men men. Jag är himla bra ändå. 
 
OCH! Här kommer lite bilder som jag tagit här framför datorn bara, från hela dagen lång typ!
Vi började till frukosten (typ kl 13) med en jävligt grön hälsojuice. Mix mix.


Gröööön. Innehållandes broccoli, bladspenat, maché, mynta, och så hade jag i lite ingefära,
och så på med äppeljuice, wroom wroom. Den var god. Kände mig väldigt hälsosam och
var tvungen att väga upp det med några chokladbitar efteråt. 

Sen dusch & smiiiink! Och det fluffiga jävla håret!

 
Jösses, långt! Efter att jag plattat det blev jag värsta Nick Carter med mittbena och allt.

 
Och sen ba i med en massa löshår, fluffa, tofs, spraya, klämmor, spraya mer, iväääg!
Och sen när jag kom hem igen med min äckliga huvudvärk såg jag ut såhär.

 
Det var det, det. Nattinatt! Och tack alla, för idag! ♥
 

Postat av: Lilly

Helvete vad du är snygg i ditt nya hår. :D :D :D <3 Heja dig!

Svar: Åh tack snälla Lilly <3
Ida

2015-02-13 @ 12:29:15
URL: http://saxros.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0