Less than one two three

Borde sova. Har konsert imorgon. "Idag".
Men har inte tagit tablett, borde ju inte, man får inte ta dem för ofta.
Och så blir det såhär. Trött hela hela dagen men inte tillräckligt trött
när det väl är dags att gå och lägga sig.

Just do it.

Och här ba, one - two - three. Långt hår - mitt hår - efterdansträningenlockigt.
Nåja, det syntes inte så mycket på bilden. Nummer tre. Det var ju rätt bra uppsatt.. ^^


Lite middag, alldeles för sent, lite träning på golvet för magen (heja blåa saken!) och lite Vänner.

 
Men nu blir det allt sängen.
Idag har det förresten gått en månad sedan ett mycket jobbigt beslut i mitt liv.
Jag tvivlar på det varenda dag nästan. Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna gå vidare.
Faktiskt. 
 
< / 3
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0