Måh-ndag.

Oj, Nyttighetskassen AB, eller? Extrapris på den där nya vego-pytten och de där "power blend":arna.
Häll i äppeljuice och mixa lixom. Ja inte i pytten, då.. Kort datum, 5 spänn! Pytten 10. Ska käka den nu,
med laxfilé och vitlöks...jox. (Creme fraiche fast på havre, med pressad vitlök, salt & peppar) Nom nom. 

 

För att kompensera detta köpte jag typ ett kilo godis hos jobbgrannen, dvs Godisgallerian.
Nåja. Kolla vilka små söta bananer! Ekologiska förstås. Hohooo!
 
 
Såg ett litet klipp Morran & Tobias och drabbades av akut-saknad. Åh, N. Kan vi vara vänner?
Kan vi syssa med musik? Anything? Fan vad äckligt jobbigt det här är. Jävla skitliv. Såhär skulle det
ju fan inte bli. Försöker tänka ut någon gyllene medelväg eller så men det gör ont i hjärtat either way.

Mådde SKITDÅLIGT på jobbet i förmiddags by the way. Äckliga dumma magkatarr. Allt var pest.
På lunchen kunde jag knappt äta. Lade mig ner och sov på de hårda stolarna istället. Joyful.
 

Min lax och min pytt och mitt vitlöksjox blev för övrigt en jävligt bra kombo. 
Vänner på dvd nu, och det här med att äta klart. Snälla maten, don't hurt me inside.

  

Postat av: Patrik

powerblend har jag inte sett förut :) Men, liknar mina smoothies jag brukar göra med spenat och grejer… men brukar ha bananer och vatten istället för Äppeljuice…

Vad bra att ha en godisgalleria som granne :) Där skulle jag äta/köpa hur mycket som helst.

2015-02-09 @ 23:10:44
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0