Pänkejx.

Alla pannkakor blev helt perfekta! Åh ja, jag var sugen på pannkakor idag med.
Men den här gången är klockan INTE kvart i fyra på morgonen när jag steker dem... ^^
Sov till klockan 13 idag och nu är det pannkaksbrunch kl 14:30 som gäller. 

Ganska bra ändå.

 
 

Postat av: Patrik

Åhh, fina pannkakor får en sån där pannkakshallucination och blir alldeles hungrig fastän jag precis ätit lunch..

När jag var liten så var pannkakor min favoritmat, sen dök pizza upp i mitt liv och tog över den tronen :)

Svar: Platt mat med topping verkar vara din grej, alltså! : ) Hihi. Jaa, de blev goda, dock var det längesedan jag gjorde ultimata söndagspannaksbrunchfavvisen. Med grädde, skogsbärssylt och bacon. Omnomnom! Låter crazy, det tyckte jag med när syster + svåger introducerade detta för mig. Men, halleluja. : )
Ida

2015-02-15 @ 15:05:25
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

Platt mat är absolut min grej :)

Oftast har jag bara socker på pannkakor, men ibland är det både kul och gott med variation. Kan tänka mig att den ultimata söndagspannaksbrunchfavvisen är god, tillbehören ger ju sött, salt, fett och allt det där som kan ge en smaksensation.

Svar: Smaksensation är ordet.
Ida

2015-02-15 @ 15:59:44
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0