Tre koppar kaffe senare.

Pigg som en lärka (...............) gick jag till Psyk klockan 8:40 imorse. Det här med att gå hemifrån
en timme TIDIGARE på sin lediga dag, än när man jobbar, var väl inte i peppigaste laget. Men men.
Det gick bra ändå. Jag var klar vid 9:50 och då ringde jag lillasyster, promenerade dit, drack kaffe
och pratade och kramades. Sen följde hon med hit, eftersom jag skulle tvätta, och jag släppte
motvilligt in henne in this house of chaos. Lite kaffe, DELADE PÅ DEN DÄR SEMLAN (♥) och sen
stack hon över till Oskar en sväng för att.. skriva ut papper osv. Jag tvättar vidare och ska väl städa
lite, I guess..... om 4 timmar är det dags för showträning! Unts unts unts.


 
Nästan rätt. Haha.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0