Frrrriday.

Mår bättre idag men är fortfarande yr, svag, har lite ont / obehagskänsla i magen och mår illa.
Det är ju inget jätteovanligt iofs, såhär brukar jag må, eller rättare sagt BRUKADE jag må varje dag.
Det har blivit lite bättre under hösten, thank god, men nu KAN det ju ha att göra med hur lite jag
fått i mig de senaste dagarna. Började må illa runt middagen i onsdags, så sedan i onsdags kväll
har jag bara ätit: 

♦ en chokladbit
♦ nästan en portion nudlar 
♦ pyttelite glass
♦ en smörgås

Sedan i ONSDAGS alltså och nu är det fredag eftermiddag, klockan soon-to-be-3.
Så, inte så konstigt att man mår konstigt. Men jag kan inte äta ordentligt nu, har ingen matlust.

Är iallafall i full fart med min tvättid, som är klar om en timme. Önskar att jag kunde komma ut lite.
Skulle nog behöva lite luft. Men är inte i mitt esse, direkt. 
 
 
 

Oj hoppsan, det här skrev jag för ett par timmar sedan. Suck, som vanligt, typiskt mig, o.s.v...
Tvättiden är klar, jag ska precis duscha och blir en ny människa (?) och sen får vi se.
ÄTA KANSKE. I don't feel like it men jag vet at jag borde.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0