Måndag-som-blir-tisdag.

Molly fyller två år på torsdag, och igår hade hon kalas! Jag blev hämtad efter jobbet av bästa
lillasyster *slir slir* och så anlände jag till kalaset lite drygt två timmar efter att det började..
Träffade familjen + Anders & kids, fikade gott, hade kul, hade mys! Molly var supersöt i vit
tyllkjol och var på bästa humör! Jag fotade hela två fantastiska bilder med min mobil, den
är ju full efter max tio bilder, så... (Japp, dags att byta snart, i år borde det vara dags...?!) ^^

Det var faktiskt mest hon som ville ta kort. Det ser ni ju här:

              
 
Lilla stora tjej! ♥


Vädret varvar snöstorm med regnskurar och det kan inte vara roligt att köra bil nu alltså. Det är inte
ens så himla enkelt att GÅ överallt så jag har medlidande! Dock verkar det lite varmare/torrare att kunna
sätta sig i en bil efter jobbet istället för att först gå till Ica i spöregn och snöpuls, och sedan hem. Mnåja.
 

Och jag lever, och så vidare.
 
 

Och ser ut såhär nu på nattkvisten. Dags för en dusch, klockan är 00:02.. and then - mot sängen.

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0