Onsdag fast torsdag.

Men jag saknar så mycket
som t.ex. när han sa att jag är världens vackraste - 
när sa han det senast, strax före nyår, lixom?



Get a life, Ida, get a brand new one. 


WAAAHHH.

Dansen började ikväll. (Igår, eller vad man ska säga, klockan är 02:26, hur FAN blev den det?) 
och jag blir så glaaaad av att dansa. Trots nästan 9,5 timmar på jobbet strax innan. 
Och Oskar började dansa med oss! Åååhh så glad jag blev då! : ) Det kommer bli en rolig termin.
Plus allt det här andra jag ska ha för mig, men jag hoppas det GER mer energi än det TAR.

Nu ska jag dricka två liter vatten och sen försöka sova. Jaaaaa.
Imorgon = inget jobb, dock tvättid och showträning! Yayz! :D 

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0