Tisdagsblogg.

I onsdags kväll kom jag på att jag glömt skicka in ett papper till FK, typiskt mig typiskt mig,
så då skyndade jag mig deluxe och fick det gjort i torsdags morse istället. Ett par dagar försent,
men jag höll tummarna för att det skulle vara okej ändå! Och så ringde de häromdagen och sa
att jag fyllt i fel datum på pappret ändå så jag måste skicka in ett nytt! Suck! Gör om, gör rätt! ^^
Så går det när man har lite för bråttom... Så nu har jag fått hem nya papper, har fyllt i RÄTT datum
och så får jag skicka det imorgon, igen, helt enkelt. Lalala.

Igår jobbade jag med Madde igen - som har varit mammaledig i ett och ett halvt åååår! Åh, vilket glatt
återseende! Idag var hon dock ledig (hej mjukstart ^^) men imorgon jobbar vi ihop igen. Och vi får mycket
gjort tillsammans! : ) Igår bytte vi plats på en massa saker i butiken, det blev bättre. Imorgon får jag se till
att hålla energin uppe HELA dagen, då jag först jobbar 10-19 och sedan har jag dansträning 20:30-21:30!
Weee! Ny termin! Är pepp och NÄSTAN lite förskräckt at the same time, med tanke på hur mycket ANNAT
jag har att göra denna vår!! Jobbar mer (än jag gjort sedan 2006, vilken vinst, tjohoo!), två projekt med
Återsken, förberedelser inför dessa bl.a. i studion framför micken, annat projekt senare i vår, och så ska 
jag EVENTUELLT hinna med någon sorts "fritid" utöver all min andra "fritid"? Hoho! Friends, gather! 
Eller... Jag är ju alltid sämst på att umgås ändå. Det är ju tur att man inte har BARN o.s.v. Och ingen att
älska och sakna, ack ve. (börjar låta aningens bitter) Men nu ska jag inte gå omkring och nojja över att
sången & dansen ska ta kål på mig, det är ju faktiskt det som jag älskar mest av allt. In the end, lixom. 

Bilder från jobbet - en liten "jag-har-tråkigt-ritstund" när kollegan var på lunch:



Och här var ett litet experiment i hårfärger... bara tagna i olika ljus! Badrum VS kök på jobbet! 

 


Nä men hoppsan, tänka sig att jag glömde posta, för vanlighetens skull!
Ja herreguvd. Dags att ta sig härifrån datorn och fixa lite middag nu.
Och nu gör det inte så mycket om tv:n inte skulle vilja leverera nåt fantastiskt till mig,
jag håller ju på att plöja Vänner från början nu! Give it to meeee! : D ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0