Ut&in.

Magkatarrsymptom igen, tänkte jag igår.
Oj shit, magkatarr FROM HELL, tänkte jag senare.
Oh fuck, magsjuka, tänkte jag inatt.

Ingen bra natt. 

I didn't throw up men det var bra nära.
Jag hatar att spy och jag gjorde det på nyårsdagen av bakfylla (haha, värdigt),
och det var ju typ nyss, så jag gjorde verkligen allt för att undvika det. 
Även om jag tänkte "Det kanske känns bättre efteråt?". Ville iallafall inte.
Känner mig alltid väldigt liten och ensam och "synd om" när det sker.

Låg i sängen och var ledsen med en hink bredvid mig och vetekudden på magen.
Vet fortfartande inte vad jag drabbats av, men den här dagen har inte varit toppen.
Gick upp ur sängen typ kl 14, och sedan dess har jag legat i soffan. Återigen, med
vetekudden på magen. Måste värma om den hela tiden. Känner mig helt tom,
vet inte om jag är hungrig, har iallafall ätit en knäckemacka. Hmm. Och vatten.
Värsta "Pippis-pappa-i-fängelsehålan-dieten". 

Ska försöka få i mig något mer, man mår ju inte bra av att vara helt tom heller.
Men jag orkar knappt stå upp. TUR att jag är ledig idag och imorgon så jag "har tid"
att vara sjuk, och bli frisk. Missar styrelsemötet ikväll tyvärr, men så är det.

Bli frisk bli frisk bli frisk.
 


Postat av: Patrik

Vatten å bröd… Krya på dig! Du skulle verkligen behöva bli ompysslad och serverad på sängen. Avslagen Cola, skorpor och annat som är bra när man mår så där… å en varm vetekudde när den blir kall.

Svar: Thank you :/ <3
Ida

2015-01-08 @ 18:12:31
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0