En sommardag.

Vaknar ändå sorgsen, trots en fin dag igår. Klockan är 11:45, solen skiner, inga moln i sikte,
det är ÄNTLIGEN sommar, med i runda slängar 30 grader. But I'm here like:



Som jag skrev för några dagar sedan - Det här har blivit min mest ledsna årstid ändå.
Känner mig sjukt ensam. Tre riktigt ensamma somrar i rad. Måste se till att få lite saker gjorda
så jag inte bara blir helt nere. Ett par planer inför semestern har fallerat, och trots att min semester
inte börjar förrän om två veckor så är jag redan stressad? Fantastiskt! Stressad över att hinna göra
saker, och för att jag är rädd att sitta ensam. 

Nåja, för att vända om det hela, IGÅR hade jag iallafall en rätt mysig dag, först hann jag sola på balkongen
och börja få lite färg... dock är benen kritvita men jag jobbar på det!! Sen körde jag en snabb tvättid så att
jag hann sticka ner till storesyrrans fik med Oskar! Där jobbade även lillasyster dagen till ära. Senare kom
Elin & tjejerna förbi också. Myyys! Så mycket fika. Det blev typ frukost & lunch & allt, det där fikat. : ) 

                            
 
Hehe, fika för två personer.. jajemen! ^^  Och jag hade shortspremiär! Frös inte ens! : ) 

 
Sen repade vi lite inför lördagens spelning. Två av tre = ganska förkylda, mitt sitter för tillfället mer på rösten
än i näsan, vilket inte är så jääääävla bra när man ska sjunga en massa.... Hmmm.

 
Sisters i en barnpool....

 
Bra rep. *upptumme* ^^

 
Senare på kvällen drack jag lite vin med Hanna & Oskar, här är en stor jävla linslus-snigel, det enda jag fotade.



Ooooch nu är det fredag, dagens planer är att vara barnvakt ikväll åt Maja & Molly, något mer lär inte hinnas
med eftersom klockan redan är så mycket - och imorgon är det gig! Hoppas halsen blir bättre....  : /  : ) 
Nu ska jag äta frukost på balkongen, sola lite, och sådär.
  
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0