Leftovers.

Jag har inte skrivit om resan ännu. Jag har inte ens tömt in bilderna i datorn. Måste tömma själva 
datorn först, så skiten får plats. Datorn har börjat sega en hel del... oroväckande. Måste göra något 
åt det. Så... jag ska. Sen. Lovar.

Sneakpeek? Bara lite. Philip har ju nästan 2000 bilder...
(som jag inte har plats för)

 
 
. . . . 


Ville skriva om annat. Nu när två år gått och man fortfarande känner sig ensam. Det känns fortfarande färskt.
Det känns fortfarande som att det ska vara han. Kommer det någonsin kännas annorlunda? Jag föll för någon helt
annan sen, litegrann, som jag inte skulle, men jag gjorde det ändå... men han ville inte vara med mig, han ville inte
vara med någon alls. Sa han. Sedan dess har han hunnit skaffat sig två flickvänner.
Det är ett och ett halvt år sedan nästan, som jag ens kysste någon.

My heart is a ghost town.
  
 

Postat av: Carro

Åh vilka vackra bilder på världens finaste Ida! Du är så himla vacker Ida <3 Philip är en grym fotograf också. Fan, varför blir inte ni ett par? Han verkar SÅ gullig, ju .... men .. i know, så enkelt är det inte. Massa rosa kramar och bli inte arg på min kommentar, menar inget illa <3

2015-07-28 @ 00:05:03
URL: http://pastellkaramell.blogg.se/
Postat av: Anna

Testa Tinder ;) Kan vara mysigt att bara dejta lite och få lite närhet också.

2015-07-28 @ 00:07:26
Postat av: Lilly

Oh, underbara bilder.

Svar: Saknar det! : ) Idag börjar jobbet igen...
Ida

2015-08-16 @ 08:14:12
URL: http://nouw.com/thereason

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0