Något att packa i.

Jag vet att jag är lite... o-fit nu, eller vad man ska säga. Lite onödigt rund om magen. Precis innan
det är dags att åka iväg på semester och gå i bikini. JAHAPP. Det stör mig inte så jättemycket egentligen.
Bara lite. Men med tanke på hur mycket kropps-issues jag haft förut, och stundtals kan ha fortfarande,
så är det lugnt. Har ju inte direkt ätit speciellt nyttigt på sistone heller. Tre glassar på en kväll, häromdagen.
HAHA. Och jag är sugen, hela tiden. På något. Jag har så sämst karaktär! ^_^ Well well. *rycker på axlarna* 

Idag var jag på Rusta efter jobbet och köpte en resväska! Woop woop! Fin och stor (size medium),
och bara 299 spänn! Hur bra som helst! Knep även ett par flipflops för bara 10 spänn. Typ gratis.

                       
 
Och här ba, godaste lunchlådan, samt en screenshot av vädret dit vi ska. Lär ju inte frysa när vi anländer... ^^



                                                           So it begins.... HUR pepp? ^^

                           
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0