Sådärja, då var det semester!

Handbagageväska framplockad. Gick ner i källaren och letade efter den, men hittade den sen i hallen.
Ida, du har för mycket saker. Haha. Så, nu har jag delat upp packningen lite - eftersom jag är Parano-Ida
och tänker att TÄNK OM VÄSKAN FÖRSVINNER - så det är lite kläder i båda, och de viktigaste grejerna
är i handbagaget. Toppen. Upptäckte för en stund sedan att det inte går direkttåg till Stockholm nu för 
det är nåt banbygge, kanske? Avstängt i 5 veckor tydligen. Hade ingen koll på det. Så nu blir det korttåg
till Bålsta och sedan buss. Alltså, lite MER kånkande fram och tillbaka på alla dessa väskor. TYPISKT.
Men det blir väl bra det med. Ska tvätta först mellan kl 8 och 12. Sticka till ÖB (dvs typ tvärs över gatan
bara) och köpa lite saker som jag kom på att jag behöver, typ lås till väskan och adresstags. Oh yes.

Men nu är det väl ändå hög jävla tid för middag? 22:11 är klockan. Så man kommer upp imorgon.
Aiihhh, lite nervös är jag allt, men himla pepp också! : D Hamanahamanahamana.

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0