"Inlägget har återställts eftersom det stängdes ner oväntat." Tack.

Fortfarande en av favvisarna, och den passar min röst & mitt röstläge perfekt. Danke danke bästa Sia,
för alla fantastiska låtar, för KÄNSLOR och mörker och huvudet på spiken o.s.v. I love you.





 
Och en efter en raseras sommarens planer, vilket har gjort mig ledsen hela kvällen, men jag får väl tänka
om, hitta på något annat, se till att få en del gjort ändå. Det är ju bara att göra något, lixom. På nåt sätt.


 

Ta alla de där andra pengarna och gå till tatueringsstudion istället. Typ. Glad sommar! ^^ 




Y o u   l o o k ,   y o u   l o o k   t h e   s a m e ,   y o u ' r e   a   l o t   t h e   s a m e 

B u t   m y   h e a r t   s a y s ,   " N o ,   n o   y o u ' r e   n o t   t h e   s a m e " 
I ' m   a f r a i d   t h e   m a s q u e r a d e   i s   o v e r   -   a l l   o v e r
A n d   s o   i s   l o v e ,   a n d   s o   i s   l o v e
I t ' s   a l l   o v e r ,   a n d   s o   i s   l o v e 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0