Onsdag.

Åhh, jag gillar verkligen min fina hårfärg, tjohoo tjohoo! Undrar hur den kommer att sitta, man har ju hört
att det måste underhållas rätt ofta.. hur som haver så är mitt hår ju mörkt under, så det lär ju inte bli rosa
eller orange..? Vi får se helt enkelt! So far - so himla good! 

                                                                                                 Och ögonen blir ännu grönare...  ^^
 
Imorgon ska jag hoppa in och jobba eftermiddag på min annars lediga dag, innan dess ska jag hinna med lite
sushilunch med "Kulturklubben" (fniss fniss) och sedan på kvällen EFTER jobbet så blir det terminsavslutning
med showgruppen minsann. Jag kommer ju dock komma lite sent då, vilket är lite olyckligt. SEN är det ledig
fredag, det ska bli supernice väder, tjohoo, och sedan jobba lördag t.o.m. onsdag. Uh. Känns lååångt. Jobba 9
dagar av 10 lixom! (Fast en är bara halv, but stiiiiill...) På onsdagsmorgonen måste jag dessutom gå upp minst
en timme tidigare då jag ska på återbesök och kolla upp blodtrycket igen. (Och nästa vecka typ TVÅ TIMMAR
tidigare för då ska jag vara där ääännu tidigare för läkarbesök....!)



Ja, jag var där imorse också. Det såg bra ut! YEEEES. Medicineringen funkar, m.a.o. Happy happy.
MVH / Den 30-åriga tanten

                              
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0