Tisdag.

Fortfarande SÅ förkyld. Mitt ansikte gör ont. Min käke gör ondare. 
Huvudet tuuuungt. Jobb 10-19 och sedan styrelsemöte till 22:20. 
Fan, det var inte bra, får panik och vill grina, måste sova helst NYSS
men måste laga middag, och duscha samtidigt, ungefär, sedan upp 
alldeles för tidigt och sedan befinna mig hos doktorn kl 8. Hur ska jag
kunna somna ens? Och sedan till jobbet. Jag HOPPAS jag hinner hem 
emellan så jag kan sminka mig innan jobbet, så slipper jag iallafall göra
det sådär supertidigt. Uhh. Krångla såhär med mina morgonrutiner.
Det är INTE bra. Inte inte bra....  

#hartypaspergerellernåt



Update: Och FAN vad jag saknar och behöver mina sömntabletter nu.
De där som verkligen knockade en, som gjorde en trött, full, yada yada.
Nu äter jag Circadin som knappast är något knock-out-piller (dessutom
smakar de obehagligt likt mina lithiumtabletter som jag åt förut, blä!) 
utan bara tillför lite ämne - melatonin - som man redan har i kroppen
och är det ämne som talar om för en att man ska varva ner, lägga sig,
typ. Min kropp är ändå inte riktigt med på detta. Och nu behöver jag
något mer snabbverkande. MEN! Det har jag inte.

EQUALS stress EQUALS ännu svårare att få ro EQUALS mer stress.

Ja ni hör ju. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0