WOHOO, ÄNTLIGEN HELG!

Jaaa, nu är fem arbetsdagar förbi, och jag har helg! Hurra hurra : ) 

Och det bara blåser och blåser och blåser! Hoppas det inte blir repris på sommaren 2012, det var en 
riktig jävla skitsommar, hade typ inte shorts en enda dag, det var bara molnigt, och blåsigt, kallt
och jävligt. Fy fan! Idag är det 3:e juni och det känns som... mars, typ. Men nu ska det börja ordna
upp sig, lite smått, ser det ut som. Hoppashoppashoppas.
 
Jag var lite pepp efter jobbet och ba "Ska jag gå ut och springa?", men sen så sträckte sig tanken
åtminstone till "Nja, men jag kanske skulle ta vara på energin och STÄDA lite istället?" - som slutligen
förvandlades till ett "Oj vad trött jag blev, kanske ska lägga mig i soffan lite..". Haha. Lame. 

Jag var t.o.m så pepp så jag gick ner och bokade om min tvättid imorgon, från klockan 12, till klockan
8 istället! Whatta hell? Men jag tänkte att jag får ju lite mer dag över, till annat jag behöver göra, om jag 
börjar 4 timmar tidigare... så, ja, det var väl ungefär ruskigt vuxet av mig.

Håhå.

Kanske borde börja med middag istället för att lägga mig, så jag inte äter klockan 23:30 "som vanligt".
Det är typ en skitdålig middagstid, sägs det. (Nu är klockan 21:15 så det är ju sent redan som det är)

Men men, så länge man får äta, så ska man ju inte gnälla.


                 
 
       
 
 
Uppdatering:

Klockan är 22:41. Har fortfarande inte börjat med någon mat.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0