Balkongdags!! :D

Tjoho, idag invigdes balkongen för frukost! Så himla härligt! Kaffe, äggröra med broccoli & bacon,
och en fruktsallad med äpple, banan, frysta bär (som jag tinat förstås) och cashewnötter. NOM NOM.
Skönt att sitta där ute igen. Med en inredningstidning man läst kanske tio gånger men det GÖR inget. 

 
Håller på att tvätta också, ska försöka snabba mig så att det blir klart till kl 15. Eller ja egentligen spelar
det ju ingen roll vad JAG gör, nu är det ju upp till torktiden bara! Isåfall hinner vi kanske lägga lite mer
körer i studion innan det är dags för showträning ikväll. Jag hinner nog sitta en liten stund till på balkongen
iallafall, innan det är dags för allt vanligt smink- och hårfix.

 

Ja alltså det är ju LITE mer färg på balkongen, än vad det är på mina kläder i torkskåpet... 

 

Postat av: Patrik

Skönt att kunna sitta ute och äta frukost :) Premiärade förra veckan (tror jag det var) med lunch ute på altanen.

Svar: Vad skönt :)
Ida

2015-03-19 @ 14:24:04
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Mikaela

Härligt med frukost ute, äntligen! :)

Svar: Jaaa äntligen :D
Ida

2015-03-19 @ 20:45:20
URL: http://orsin.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0