Måh-ndag.

Måndag. Jag är redan trött på arbetsveckan, eftersom jag jobbade lördag & söndag.
Haha, tokigt. Bara att köra på. Somnade i ungefär tio minuter på lunchen. Förstås.
Så trött trött trött. Direkt efter jobbet var det dags att lägga lite körer igen, off to studion.
Kom hem vid... åh jag vet inte, framåt halv elva kanske? Kvart över tio kanske? Hur som haver,
då var det dags att fixa middag, plus lunch till imorgon. Blev hamburgare. Det åt jag igår också,
då på Max. Men nu blev det "egen". Med coleslaw. Nom nom. Magen har varit asjobbig idag
på förmiddagen, magsyra deluxe, borde ju kanske inte äta COLESLAW när magen är känslig,
men jag är inte alltid helt logisk. Hoppas jag slipper lida för det. Ibland är det värt det för att
det är så gott, men fan.... de där förmiddagarna när man mår sådär, magkatarr:igt, det är INTE
KUL, blir helt svag och yr dessutom. Phew.

Imorgon är det tisdag vilket innebär jobb till kl 19 även då, sedan direkt till showträning,
imorgon ska vi repa en endaste låt, som jag ska vara emd och fronta på. Duett. Kommer bli
skitroligt känner jag! Det är svårt att tagga till sådär direkt efter jobbet när man är tröööött
men det brukar ordna upp sig när man träffar showkompisarna! : )



Världens minsta matlåda? Haha. 10x10x3 cm typ. Japp, sån dag idag. 
(Observera salladen som är från Max, "orkade" inte den går kväll!)
 
Just det, jag behöver ju duscha. Sorry neighbours. 
Godnatt, världen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0