Måndagslax.

Det gör mig INGET att jag blev ledig från "studiojobbet" ikväll! : ) Jag var och handlade med kollegan
efter jobbet, i nästan en hel timme, och nu håller jag på att laga middag. Lax, potatis, sås.. nån sorts
grönsak lär det bli också, har massvis med god broccoli! ..om det nu är någon idé med magen, fast
den har faktiskt varit ovanligt snäll idag! Annars blir det väl morot eller nåt... ^^ 

 
(Hmm, nackhåret trillar ändå ur uppsättningen...)

Nu är det faktiskt ganska längesedan jag hade peruken på mig. Härligt!! Har kommit förbi den
värsta utväxtsperioden, nu är det tillräckligt långt för att fixa iordning. Undrar om det kommer en 
TILL sån period sen? När det blir ännu lite längre? För långt för att vara kort, lixom. Och undrar när 
det blir så pass långt att jag känner att jag kan låta bli att platta det på morgonen. Det känns som
att det måste bli myyyycket längre. Haha! 



Postat av: Patrik

Har för mig att man har ett "frisyrstadie" så man nästan behöver frisör eller klippning för att kunna få till något. Sen när man är över det så är det bara att låta det växa och toppa ibland. Inget "krångelstadie" … Fast full koll har jag inte, men frisyr och frisör gick väl åt när jag var upp till 15-16 år, sen fick det växa tills det lite mer än 15 år senare var dags att raka av allt.

Svar: Jag har aldrig klippt mig hos frisör i hela mitt liv! När jag var yngre så skötte en av storasystrarna det, sen har jag ju lixom... inte haft någon frisyr att sköta om direkt.. Det är ju knappt en frisyr nu heller, det bara växer. Skulle kunna tänka mig att klippa det långa i nacken, men då blir det ju inte några fler tofsar på ett bra tag igen, och det känns ju som ett steg bakåt...? ^^
Ida

2015-03-02 @ 21:30:02
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

Ja, det är kanske ett steg bakåt att klippa där. Det som är så bra med dig är att du passar i precis allt och du lyckas nog fixa en frisyr även om det får växa utan en frisörs inblandning :) Går ju att trolla med snoddar och hårspännen. Sådant funkade inte på mig som kille… eller jo, snodd hade jag när det var långt. Svans eller inte svans… Det var min variation. Nu får jag väl polera om jag ska göra något extra ;)

2015-03-02 @ 22:04:08
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0