Tooovrsdag.

Torsdag!
Inget jobb!
Ingen tvättid!
Ingen studio!
Ingen läkartid!
Ingen optikertid!

AAAAAHHHH vad skönt! : ) Ska inte göra nånting alls förrän det är dags för showträningen ikväll.
Fy fan vad jag behöver lite lugn & ro just nu. Kanske t.o.m hinner kolla igenom lite koreografier
och ÖVA HEMMA som jag inte haft så mycket tid med hittills. (Eller kanske äta lunch/middag
som jag typ GLÖMMER varenda torsdag!) Stannade ju hemma ifrån dansen igår kväll också,
som jag skrev, det var både kroppsligt stopp och även fullt i huvudet. 

Egentligen skulle jag vilja stanna hemma och typ ligga i badkaret hela dagen och kvällen men 
showträningarna missar man inte frivilligt. Nooo no. Nu har man fått lön dessutom, så det är hög
tid att komma iväg och fixa lite scenkläder som behövs. Waah! Ligger helt efter, känner jag! 
Men när ska man hinna åka iväg? Idag hade kanske passat, men nu hade jag ju inget sånt inplanerat.
Har ringt Psyk dock, nu känns det som att jag jagar dem, min läkare har fortfarande inte ringt, som 
skulle ringa "i början av nästa vecka" (sa han, den 19:e februari). Två veckor tog det dock, han ringde
en gång och jag HANN inte prata precis då p.g.a jobb, men han skulle ringa igen dagen efter. MEN.
Gjorde han det? Nej. Har han ringt en enda gång sedan dess? Nej. Har JAG ringt två gånger och sökt
honom sedan dess? Ja. BLIR SÅ LESS och ledsen dessutom, behöver inte den här extra stressen.
Det är ju också ganska ironiskt att någon som skrivit på ens läkarintyg att man bl.a. har en massa 
stressjukdomar gör så att jag blir ännu mer stressad genom att inte ringa som han lovat. Jag har
inte kunnat sjukskriva om mig sedan ÅRSSKIFTET eftersom jag fortfarande väntar på deras papper!! 

*börjar nästan grina*   uuääähhh%"568!"#€#&(

Och imorgon blir det dock både (en annan) läkartid, optikertid, och studion däremellan. 
Som för att väga upp den här lediga dagen, typ. Hmm.

Men ja. Lika bra att börja laga lunch redan nu, eller?
(åt frukost för typ en timme sedan)  ^_^
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0