Torsdagkväll.

Hur jobbigt det än är ibland, och trots att humöret kan svänga så ohyggligt mycket
under en och samma kväll (Har jag feber? Jag tycker inte ens om det här längre,
jag vill gå hem och lägga mig grina. O.s.v. But I keep it 
on the inside.) så är det här
världens bästa kvällar, tillsammans med världens bästa gäng. Är så glad att få vara
en del av detta! ♥ 

Nu blir det sängen alldeles snart, för imorgon ska jag vara på sjukan kl 10:15 för blodtryck.
Muhu. Snälla snälla, låt det inte regna...!, skrev jag, och sen kollade jag väderleksrapport
inför imorgon som i princip sa "HAHAHA JO DET KOMMER REGNA SKIIITMYCKET!!"
så jag borde väl kolla upp om det går någon buss eller så... Zzz...
 

Dagens förvandling steg för steg:

 
Tadaa! Hair and lipstick, nom nom.
Godnatt!
 

Postat av: Lilly

Alltså ditt hår är så himla ubersnyggt nu. <3 Tänker inte skriva hur avvis jag är då det känns taskigt då jag vet att du har kämpat skitmycket för att få det så fint. :) Försöker själv att ha tålamod med mitt. Nu är det iaf inte svårt att styla det längre. Det varade bara en vecka känns det som. xD

Svar: Ja ÄNTLIGEN säger jag, sist jag gick med egen frisyr utan att dölja huvudet med sjal/peruk var när jag var 13/14.. okej, jag har en bandana nu men inte för att dölja något iaf :D :D Tack!
Ida

2015-03-27 @ 08:07:51
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Keep up the good work. ;) <3

Svar: I'll do my best :D
Ida

2015-03-28 @ 22:20:20
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0