Well well.

Så där ja, då har jag både KÖPT lysrör för första gången i mitt liv, samt fått gå tillbaka och BYTA lysröret igen,
eftersom det-första-lysröret-jag-någonsin-köpt-i-mitt-liv inte fungerade. JA MEN DET ÄR JU SÅ JÄVLA TYPISKT,
varför tror ni jag är så himla teknikfientlig? Uhhh. Men nu finns det ljus över diskbänken igen. Trevligt. 
 
 
 
Som tur är har jag nära till ÖB och det var superfint väder.
Fast jag blev så less att jag blev helt svettig och började grina lite för att det blev fel.
Uhh. Sån dag idag...

. . . . .

Ser att det skrivs väldigt mycket om det här med mello-appen som slutade funka igår. Alltså. DE SA DET
flera gånger under programmets gång. Att den inte funkade. Det stod även det på appen, att det inte
funkade. Vilket betyder att man isåfall kan skicka sms och rösta istället, eller ringa. Som man alltid har gjort.
Själv använder jag inte smartphone och har därmed ingen app. Men jag förstå inte grejen. Folk snackar om
att det "försvunnit 3,3 miljoner röster" och att det är orättvist mot artister, bla bla. VAD? Hur? Måns vann med
häääästlängder, och det var ju inte så att HAN fick några röster via appen heller lixom? Alla hade lika stor chans,
eftersom ALLA bidragen röstades fram via sms/samtal. Det vore ju värre om de räknade rösterna som kommit in
med appen, eftersom det bara var ett fåtal artister som ens hann/kunde få röster via den? Hade det varit rättvist
om det hade gått att rösta på de första bidragen, men inte på resten? Ge er för fan.

Rubriker: "Artisterna som aldrig mer tänker ställa upp i tävlingen pga fiaskot."

Alltså herregud. 


. . . . .


Det blev ett par timmar i studion idag, tyvärr inte lika många som jag var beredd på. Är ganska stressad
över hur mycket det är kvar att göra, och hur få dagar det finns kvar att göra det på. Det finns ju väldigt
mycket andra saker man måste fixa inför showen också, så ja, jag är stressad. Inte så bra i kroppen. Fan.
Dock blev det då istället tid för god middag, och det var ju inte dumt förstås. Imorgon är det jobb igen
och jag längtar efter en ledig dag... en dag utan jobb, en dag utan sång/dans. Trots att det är det bästa
som finns, sången & dansen är ju självvald förstås, men det blir så väldigt mycket i vissa perioder, och jag
börjar undra när jag ska hinna fixa scenkläder, åka iväg och köpa plagg/tyg m.m. Hmmm! ^^

JAAAAAJA. 

 

Postat av: Lilly

Vårbilden på dig. <3 Så mysig.

2015-03-17 @ 06:33:44
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0