Du, efter jobbet, det fixar sig alltid... ^^

"Nu har jag tid att diska lite!",
tänkte jag, och sen gjorde jag precis ALLT för att undvika det.

Hahahaha.

 
Men jag har faktiskt jobbat idag förstår ni. Först gick jag till jobbet kl 10:40 och det reeeegnade,
och mina leggings blev blöta och kalla, och sen när jag kom till jobbet så var grinden låst, kollegan
var inte där, jag har ingen nyckel... you do the math. Stå och vänta i regnet - check. Som tur var tog
det inte alldeles för många minuter innan en tjej från Godisgallerian kom med sin bil, och låste upp.

Och sedan jobbade jag. Till klockan 17. Dagens kändes väldigt väldigt lång, men den gör det, när man
står helt ensam i kassan en hel dag.... *Zzzz* Klockan strax-efter-17 hämtade Jonas mig, jag tog en liten
snabbhandling på Ica, och sedan åkte vi hem till familjen Furin för att repa lite! Tjohoo, vi har nämligen 
en spelning om 13 dagar, och vi är i farten att öva in ett helt nytt medley! Suvperduvperbra! ♥

Och så fikade vi, jättehimlagod paj och glass... nom nom nom.
Sedan hem. Och då var klockan ca 19:30. Och sedan dess har jag lyckats få två timmar att gå,
utan att ha gjort någonting alls, i princip. Fantastiskt, ändå. 

 
Middag? Matlåda till imorgon? Jag orkar ingenting! Imorgon är det MÅNDAG och veckan börjar om
fastän den nyss slutat med jobbhelg! Såna måndagar är extra jobbiga... Men nu kör vi på i tre dagar till,
sedan är det långhelg, för mig! Fyra dagar! Yes! : ) 

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0