#hair

Oj vad det blivit långt i nacken. Funderar då och då på att klippa det så det blir mer en frisyr, än en kind of
hockeyfrilla som det kanske är nu!? Fast jag går ju aldrig med det utsläppt såhär, utan uppsatt, och jag vill
inte bli av med någon längd, eftersom jag kämpar så med den... : ) Hmm. 

#ojämnfrisyrAB

Och ibland funderar jag på att raka sidorna igen men OJ VAD JOBBIGT det har varit att få det att växa ut från
mohawken jag hade senast i september. OJ OJ OJ. Det vill man ju inte göra om. Men kanske, en dag, när det
blivit LÅNGT. Alltså LÅNGT. Det där övriga, ovanpå, o.s.v. Då kanske man gör en sidecut. Kanske. Kanske.

Om två timmar bär det iväg på äventyr i storstan, ska äntligen få se Livet är en schlager! Wohoo, spännande!! : D

 

Postat av: Patrik

Låt det växa så är det nog ganska långt framåt rocktober.

2015-05-21 @ 20:50:18
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0