Ishallssushi

Åhhh idag var jag så tröööött på jobbet, åtminstone sista timmen, då var man nära att somna ståendes
ungefär. Haha. Och inte fick jag åka hem och vila efter det, utan då blev jag hämtad av Marcus för att 
åka ner till Bahcohallen och kolla lite saker , t.ex. scenen, inför helgens barn- och babymässa!
Men det bjöds ju dessutom på finmiddag, så inte klaga inte... ; ) (sittandes på scenkanten)

 
Testade de lånade klackarna också på rätt underlag. Det blir nog bra det här! : ) 

Oj hoppsan, fastnade på lite gamla klipp - t.ex. detta med en låt som är... snart 4,5 år gammal. 
Hur mycket längre kom vi på den låten? Nä, inte alls. 

 

Too fucking bad, som så mycket annat.
"No I can't wait forever..."
  

Postat av: Lilly

Åh vi ska äta sushi jag och några tjejkompisar den 15e när jag fyller år och vin blir det också. :D

Svar: Fint det! ; ) Fyller du den 15:e? Då har jag namnsdag, ett av mina andranamn; Sofia! ; )
Ida

2015-05-07 @ 06:29:40
URL: http://saxros.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0