Jävligt opepp inlägg.

Idag är en riktig skitdag. Imorse var det en riktig skitmorgon. Var nära p åatt sjukanmäla
mig och inte gå till jobbet. Mådde dålig, var yr, magen var i sitt magkatarrs-esse, allt bara sved
och var jobbigt. Feberkänslor också? You got it! Envisades dock med att gå till jobbet ändå.
"Det kanske går över." Det gjorde det inte, på länge. Kollega 1 kunde inte komma och byta
av mig. Kollega 2 kunde inte heller komma och byta av mig. Slut på kollegor.
Härdade ut. Dålig, dålig, dålig dag. Klockan 18 (!) mådde jag lite bättre. Hurra, en timme kvar
av arbetsdagen. Hem och vila, tänkte jag. Hann bara komma innanför dörren, sen tappade jag
synen och fick migrän. HURRA, hurra. Tryckte en massa tabletter och gick och lade mig.
Snacka om crescendo.Är nu uppe för att få mig något att äta, för annars mår jag alldelesför
illa, utav det också. JA NI HÖR JJ VILKEN JÄVLA SKITDAG.

Snälla snälla älskade dumma kropp, må bättre imorgon.
  

Postat av: Lilly

Hoppas innerligt att du mår bättre idag, fina du. <3

2015-05-27 @ 07:15:26
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0