#Lunarstorm


När vi ändå håller på och är nostalgiska:



Det där var det senaste kryp-in:et som jag hade, innan det lades ner. Sparade på datorn, BRA TÄNKT.
( 2009 )








Postat av: Linda

Vilken nostalgi! Och jag minns dig nog minsann på lunar :)

Svar: Så mysigt!! : D
Ida

2015-05-28 @ 00:38:58
Postat av: Lilly

Supercoolt! ;) Jag saknar lunarstorm något enormt. Facebook känns bara som värsta problemsidan för folk ska alltid bråka med mig där inne. T.o.m fortsätter dom nu när jag har pausat sidan. Nu ska dom bråka om att dom vill att jag ska börja använda skiten igen för det är ju tydligen farligt att använda mobilen till att hålla kontakt med varandra? Bläää får megamensmonsterhumör av det! Av att ens tänka på det gör mig arg. Är döless på facebook! Ge oss lunarstorm tillbaks!!!

Svar: Ja det var en fin tid... <3 : ) Men lunarstorm övergavs ju av sina medlemmar, när FB växte sig större. Vi var inte många som var speciellt aktiva på slutet. Man kan ju inte driva ensida utan folk! Är fortfarande vän med grundaren Rickard på FB ; )
Ida

2015-05-28 @ 09:34:43
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Angelique

Haha ååh minns lunar så väl.. och det var även där jag såg dig första gången ^^ Träffade min nuvarande pojkvän där och detta år firade vi 10 år ihop :D

Svar: Åh, vad fint! Grattis till dig och din pojkvän! <3 Jag träffade ett ex där, ja han som jag länkat i det kryp-in:et, många minns säkert honom, min skåning. Haha. Det är kul att fortfarande ha lite sporadisk kontakt med så många som man träffade på Lunar, många som hängt med ända därifrån, hit till bloggen : D
Ida

2015-05-28 @ 15:33:39
URL: http://angeliques.se
Postat av: Lilly

Just därför jag avskyr fb. Den sidan dödade både lunar och MSN.

Svar: Fast så kan man ju inte heller tänka, med tanke på att det var Lunars medlemmar som valde att gå därifrån...?
Ida

2015-05-29 @ 10:56:06
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Ja dom lämnade ju sidan för facebook så visst kan man tänka så.

Svar: Ja vill man helt lägga skulden på någon annan så kan man ju göra det. Vad är ett lunar utan medlemmar? Det hade ju inte lagt ner om folk hade velat vara där. Jag ville mer än något att det skulle vara kvar. Men det dog ju. Ingen brydde sig.
Ida

2015-05-29 @ 20:53:04
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Carro

ÅH. saknar lunarstorm <3

Svar: Me too : )
Ida

2015-05-29 @ 22:06:41
URL: http://xcarrox.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0