Måndag!

Skepp ohoj, alltså.
Vilken jävla utsikt. 

> o_O <

 


Sådärja, då har jag haft lite besök såhär på kvällskvisten, för genomgång av schema inför helgen
(ska jobba lite på barn- & babymässan här i Enköping), och så har jag även fått hjälp att kicka igång
mitt wi:fi här hemma plus mobilt bank-ID och Swish. Haha! I'm becoming a grownup!! Tack Marcus! ^^
Middag åt jag som lite allra hastigast, EN wrap med pulled pork och grönsaker, det kanske blir en till,
eller så blir det inte alls det. Jag klarar mig nog. Köpte ohyggligt mycket måndagsgodis idag på bästa
jobbgrannen (Godisgallerian), så jag har till veckan ut. Känner nog lite för några tag med magtränaren
på golvet nu alltså.... Wee! Om jag orkar hålla mig vaken så börjar ju snart två avsnitt i rad av bästa
Big Bang Theory dessutom. 

                                                           Håret morse   VS   håret på/efter jobbet
^^
 
 

Imorgon är det bara tisdag, arbetsveckan är tröttsam precis när den börjat, tack vare helgjobb, men jag
kämpar på som vanligt, sover lite på de hårda stolarna på jobblunchen i en kvart, o.s.v. Just do it. ^^
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0