Teeees-dawg.

Stack till jobbet 09:40, kom hem 22:45. Ganska lång dag! Zzzz... Men vi hade körövning efter
jobbet idag, och det blev både sång och film! Vi kollade på filmen från julshowen/-konserten,
den föreställningen där vi hade lite fadäser going on... men det kunde vi skratta åt ikväll!
Och massor massor med popcorn hade vi (jag!) köpt. Nom nom nom. Så nu behöver man ju
kanske ingen middag... men jag måste käka upp den goda laxen, som hade kort datum.
Miiih! Kanske får "offra" mig och fixa iordning lite ändå.... ; ) Det är ju trotsallt några timmar
sedan jag åt lunch.. närmare bestämt åtta timmar.

Ja! Alltså! Laxen jag köpte igår, och gjorde sushi på! HUR GOTT?!
Kolla in bild från igår kväll, ba, omnomnom, first try, ganska nöjd, yes.

 

Phew.

 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0