Mot Globen!! Ja, lite bredvid iallafall... :D

IT'S ON!! Jag mår både skitdåligt och bra på en gång, det svänger lite, kan man säga! 
Natten var fruktansvärd och jag borde verkligen tagit en sömntablett... så hade jag KANSKE
SOMNAT FÖRE KLOCKAN HALV SEX IMORSE. Men sen somnade jag iallafall, typ artonhundra
gånger... sammanhängande sömn är för veklingar!! Eller? : / Muähhh. Hela kroppen säger Nej,
till denna dag, men jag har precis fått i mig min frukostsmoothie iallafall, ute på balkongen,
där jag satt och försökte andas. I typ fem minuter, oj oj oj. Kroppen rusar, verkligen. Men sen
kändes det pyttelite bättre, jag varvar bajsmåendet med värsta peppen! Satte på lite bra musik.

Dags att börja sjunga upp så smått redan nu egentligen. Och så får vi ordning på det här himla håret då?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0