Tisdagkväll.

Ännu en svettig kväll i danssalen. Full fart mot fredag, och gig i Stockholm. Globens hotell.
Ska bli så himla kul! Min röst sviker mig efter höjningen i en låt som jag sjunger solo på. 
Det är inte så jättebra.... vetefan hur jag ska fejka det om det händer då också. Ta hela
sista refrängen en oktav ner? Haha. För det är ett mycket bättre läge.... Nåja. It shows.

Make it work.

OCH VET NI VAD, den här gången har jag faktiskt rester i kylen så jag kan fixa maaaat! Jaaa!
Utan större ansträngning än att lixom lägga det på en tallrik och placera det i micron. Fantastiskt.
Så nu blir det dusch, hårtvätt, middag, sedan ta hand om clownhåret ( = platta det, så jag sparar in
en jävla massa tid imorgon bitti) och sedan soooova! Sen väntar arbetsdag fem av fem, och sen är
jag ledig tors-sön, späckat med showträning (och inte glömma att gå och ta blodprov för njurvärden!!),
förberedelser, själva giget, sen på lördag ska jag bli fostermamma åt lilla Vilda - Beas ena katt - så himla
spännade! Lite pirrigt!! Sedan ska vi ha nån form av "after-gig" på lördag kväll, lite partajande, typ.
Om jag vågar åka ifrån katten. Haha. ^^ Söndag = dagen då mamma skulle fylla 66 år.. ifall hon levde... ♥
Hoppas jag kan ta mig ut till hennes minneslund. 

Godnatt allihopa everybody. 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0