Waterfall.

Jag har haft en såndär period, då vattnet i handfatet började rinna ner i avloppet lite för långsamt. 
Och så typ accepterar man det, liiiite för länge, tills man plötsligt inte har något val längre.
Idag var en sådan dag. Så efter dansträningen så var det dags! Klafs klafs, och nu är allt hår
och kolsvart smink borta. Och en tops. KAN ha varit den som var lite utav tjuven i det hela. Well he  
started it!! Och vattnet rinner nu undan igen, tjoho! *upptumme* Värsta fröjden att tvätta händerna!

Dansträningen gick bra trots att jag missade förra veckans genomgång av ny dans, och trots att jag
är trött efter jobbhelg, och mina fem heldagar - och ryggontet har man ju kvar... kanske dags att kolla
upp det. Jag har ju ont typ jämt, men det är jag ju van vid, efter min steloperation. Speciellt efter dans.
Det är trist... Känner mig sjukt handikappad när vi sitter och värmer upp innan dansen, och ska "lägga
oss" över benen typ, "så mycket/lite ni kan" - och jag ba kan ju inte ALLS! Kan ju knappt sitta med benen
rakt ut, 90 grader, jag vill typ ramla baklänges. Haha! Fast inte haha just , det gör faktiskt ont i hjärtat,
litegrann. OCH i ryggen. 
 

Middag nu då? Ska nog lyckas svänga ihop något. Blir typ sallad med kassler, och tzatziki.
Värre kan man ju ha det. Efteråt finns det pannkakor. Och efter det finns det magont. 
Sometimes it's worth it.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0