Återsken - Great Great Britain - lugnet efter stormen.

Oj hoppsan, tog en liten åttadagarspaus. Härifrån. OJ, det gör säkert alla mina tre läsare jättemycket. 
Hahaha. Men iaf, sorry, jag var alldeles för upptagen med att vara sjuk & ha show - som OTROLIGT NOG 
gick jättebra trots den brutala förkylningen som gjorde att jag inte kunde repa sången ALLS på hela veckan.
Till premiären var det dock dags, vad annat kunde jag göra? Fick lite roliga mediciner av Marcus och det 
verkade ju helt klart hjälpa. Fick mima mig igenom en hel del av körlåtarna men på solistgrejerna gav jag
det jag hade. Och jag är jätteglad att vi genomförde en superlyckad, bra, slutsåld show. Nu är det över,
det känns som vanligt både lite tomt och lite skönt samtidigt! Tappade tre kilo dagarna innan premiären
pga en massa träning (förstås), och sen att jag inte åt så mycket pga sjuk och... ja, man hinner inte känna
efter så mycket helt enkelt. Fast å andra sidan blev det ju rätt mycket hamburgare efter repen..... 

Idag är det torsdag (haha!) och jag har varit ledig. I söndags var jag ledig och hade EN DAG på mig att återhämta
mig efter showveckan, sov typ hela dagen i omgångar. Sjuk fortfarande och JÄTTETRÖTT. Sen tillbaka på jobbet,
MASSOR att göra och MASSOR av kunder då vi gått ner på 50%-rea. Jebus. Var superstressad i måndags och 
hann knappt ta en andningspaus. Tisdagen och onsdagen PYTTELITE lugnare men ändå väldigt crowded.
Idag på min lediga dag har jag gått upp och tvättat kl 8-12 och sen somnade jag i soffan igen. I FYRA timmar. 
Är fortfarande inte helt frisk, fortfarande jättejättetrött. Zzzz.... imorgon ska jag träffa Marcus för lite lunch/fika,
sen ska jag hämta lillsyrrans Leo & Viggo på fritids, barnvakta lite och ta med dem till genrep för dansshow för
att kolla på Jessica och "farbror" Oskar! ♥ Och vädret ba REGN REGN REGN så man blir ju inte piggare heller.
Sen är det jobbhelg och alltså en hel vecka till nästa lediga dag, och även den helgen blir jobbhelg eftersom jag 
jobbar igen showhelg... GAHH.... Orkar inte. Är helt slut i huvudet. Inte inte inte bra. Och idag hörde H&M Erikslund
ÄNTLIGEN av sig, efter 5,5 veckor sedan senaste intervjun (4 veckor längre än de sa) med ett "Tyvärr..."-mail.
Ledsen Ida. Nåja. Dags att hitta något annat. Det är dags nu. 



Måste ju slänga in lite BILDER från förra veckan för att dra upp stämningen här lite! Jaaaa!

Philip Seatons bilder:


Fick tydligen ett schysst HÄNG på de här brallorna , snyggt o.s.v..... men inte lätt att veta när man har ca 
20 sekunder på sig att byta outfit i mörkret bakom scenen utan spegel innan man ska hoppa på och sjunga
solo.. och helst ha hunnit andas och ta en klunk vatten innan. HAHA, tänk om folk bara kunde se kaoset
bakom! ^^  Insanity!

 
Det var några stycken, vi får väl se om han skickar fler snart... ; )

Andra bilder jag samlat på mig är dessa;



Foto: Ewa Ekfeldt ↑   och Foto: Kimmo Asikainen ↓  

 
Foto: Lexi ↓

 
Foto: Daniel Bergin ↓


Foto: Britt Lindberg Wassler ↓

 
Och så lite blandade foton från, än så länge, okända fotografer, är det någon som vill ha en shoutout är det
bara att säga till! ♥ 

 
♥  : D


Och Lengan fångade på film;



samt denna underbara; 







Postat av: Patrik

1/3 av dina läsare tycker att åtta dagar är en alldeles för lång paus.

Ser ut att ha varit en bra show :)


Svar: Hej en tredjedel! Ja jag har varit lite busy busy.. ; ) Kul att du tycker det, det vaaaar det!
Ida

2016-04-28 @ 22:29:20
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0