Beat ya to it.

Tjohoo, en har ju lite att göra nu. Kan ju inte vänta till imorgon (torsdag) med att skriva, för det blir ju
tråkigt uppenbart och sen har det ju gått TVÅ VECKOR sedan jag skrev något senast! Hallååååå.
Haruingeliveller? Jo kanske lite för mycket ibland.

Det är onsdagkväll, klockan är 21 och jag ska laga korvstroganoff. Mår inte så jättebra because of,
ja antagligen STRESS skulle jag tro, magkatarrproblem osv. Idag runt kl 17 på jobbet mådde jag SÅ JÄVLA
DÅLIGT och var rädd att jag skulle behöva gå HEM - för det går ju lixom inte superbra när man bara är två
stycken som jobbar och man har samvete plus att man redan kommer få en massa minustimmar nästa
vecka pga SHOW! Så jag typ... fortsatte må asdåligt med starkt övertygelse att det skulle gå över... och det
tog väl ungefär 1,5 timme innan det kändes OKEJ igen. Fy fan. Dumma dumma kropp, dumma mage.
Nåja, en har ju blivit en rejäl mästare på att hålla tillbaka uppkastningar, så att säga.... 

Sen gick jag och handlade. Och så ville jag lägga mig och sova när jag kom hem men det gjorde jag inte.
Men varför har jag väntat såhär länge med att påbörja maten? Well well, dags nu iallafall. Imorgon är det 
torsdag som sagt, solsken och Återsken! :D Kanske balkongfrukost om det inte är superkallt? Ska tvätta
mellan 8 och 12 och sedan på kvällen är det showträning, PÅ SCENEN!! Shit maj gadd nu är det nära.
Nästa vecka smäller det. Jag är totalt oredo men det ska nog ordna upp sig så småningom. GAH! ♥

Puss puss från Ida & knähund-katten. 

 
 
KOLLA Vad synkroniserat uttråkade vi är på första bilden. Den är MAGISK. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0