En massa bra saker! :D

Känner mig sjukt pepp efter dagens jobbsökande - har sökt en massa tjänster på H&M efter att ha fått mail
ifrån dem (har intresseanmält en massa områden/städer som nu hade lediga tjänster att söka!) och jag sökte 
både en del i Stockholm och även Uppsala län (där jag bor - i Enköping) och även Västmanlands län som ju
faktiskt ligger närmast att pendla till, om jag nu måste göra det. PEPP iallafall! Skulle verkligen ÄLSKA att få
jobba på H&M. En dröm sedan, ja, halva livet, faktiskt. Det skulle vara fantastiskt.

Så håll tummarna för mig, tack! ♥
Eller typ förmedla mig alla era awesome kontakter!!

Sen är jag även pepp (blandat med trött!) efter kvällens grymma dansrep inför showen! Tjohoo! 
Det närmar sig med stormsteg och det känns så kul! Om ni inte tjuvkikat på vår hemsida på ett tag
så tycker jag ni kan göra det nu, för nu har vi äntligen outat både datum och tema!! :D Yaaay!

 
 
                     

                                        ↑
Och så tittade jag på den här gamla UNDERBARA bilden på världens snyggaste frilla och blir SÅ SUGEN
på att ha det igen! Här (bild från september 2014) hade jag ju löshår i tofsen vilket slet väldigt mycket på
mitt eget, p.g.a CLIPSEN. Fasen. Det var inte bra, pajade en massa jobb jag gjort eftersom det slets av
och att jag dessutom började plocka bort håret där IGEN eftersom det blev ömt och således inbjudande... : / 
MEN. Nu har jag ju sparat allt hår sedan dess och det har ju blivit JÄTTELÅNGT på sidorna. Kolla in, lixom!

          
 
Det har ju växt MASSOR och jag vill ju spara ut det, få mitt långa efterlängtade hår. 
Inget man rakar av i första taget, direkt! ^^ 

 
FAST JA, den där mohawktofsen är fett het. Jag slits verkligen mellan valen, att spara, att raka. Men nu får
jag faktiskt fortsätt spara så jag får det där långa. Jag längtar verkligen. Fan vad duktig jag är ändå. 
 
           
           

Postat av: Granntanten

Du är superduktig!!

Svar: Oj, har jag inte svarat? Tack!! <3
Ida

2016-02-26 @ 20:47:53
URL: http://https://granntanten.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0