Surprise Valentines! ^^

Igår! Vilken kväll! Vilken natt! Efter åtta timmars lördagsjobbande hämtade Elin mig, då det var dags för 
årets, eh, LIVETS mest spontana gig! Helt o-repat skulle vi gästa grabbarna (Herman, Magnus, Marcus
& Andreas) som skulle spela på gymmet A3's tioårsjubileum. Först fick vi middag & dessert, nom nom. 
Sen blev det rock'n'roll, minst sagt. För mig kändes det inte JÄTTEBRA innan, eftersom vi som sagt inte
hade repat, och det var lite oklart med vissa saker, och vilken låt som kom när, och vilken tonart, och...
ÄH!! Det gick ju superbra ändå! Snacka om improvisation ;) Hahaha! Jag frontade på Mercy (Duffy), det var
roligt, jag har aldrig sjungit den förut, men jag gillar den massor! Textmässigt i sticket kan man ju också
säga att det blev lite improvisation, från både mig & Elin... haha. Vi klev av scenen vid midnatt och sen
var jag hemma till halv ett. Och sen bums (....) i säng - hur lätt att varva ner?! - för att jobba hela dagen
idag också. Pust. Känns som att jag knappt varit hemma något alls sen i fredags förmiddag! ^^

Och det var en överraskande dag för min del, då jag plötsligt fick ett blombud till jobbet! (Alla hjärtans dag
i all ära lixom.) Måste gjort ett helt okej intryck på den där fikan i fredags kväll... ; ) 

 
^^

Har kvar gigfrillan från igår kväll, eller ja, jag har ju sovit emellan och satt upp den IGEN, men såhär har det
iallafall varit, med sidolockar! Fint tycker jag! : )



                       and then I let it out

 
          = ganska mycket och ganska lockigt     ♥    Must be strong, always! Heja håret, heja mig!  : ) 


Nu blir det bad! Efter en skitgod middag; laxfilé med massor av citronpeppar, kokt potatis och kokt morot,
och en god fluffig kall sås på pepparrotsvisp, havrefraiche, soyavispgrädde, kryddor och majjo. NOM.
 

Postat av: Sara

Åh, duffy vill jag höra dig sjunga! :D Ditt hår har blivit superlångt och lockigt. är nån mer lockig av syskonen (tycker inte jag sett det) eller bara du? ;P

Svar: Ja det hade varit kul om nån hade filmat! Vi kommer säkert köra den igen, Elin & jag hade tänkt köra den med vår grupp (Sisters) så vi har färdig bakgrund till den men vi har inte gjort det än. Nu blev det i lite annan konstellation, kul med live! :D <3

Åh ja det växer massor! Blir mer och mer sams med det för varje dag som går känns det som, tror jag kommit förbi de värsta (sämsta) längderna, lixom. Eller avsaknaden av den, så att säga. Kände att jag behövde klippa mig jämnare för att kunna ha utsläppt men när det är lockigt så funkar det ändå numera. Waaay!



Mja, syster Åsa (caféet) är ju väldigt lockig i grund & botten, Elin litegrann, pappa var lockig, mamma fick lockigt efter cancern när håret växte ut igen... så vi har det i familjen, och mostrarna är väldigt lockiga :D
Ida

2016-02-18 @ 13:48:03
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0