TOVRSDAG, ultimata bloggdagen.

En lååååång frukost. Frunch. Det här är en torsdag, det här är en "ledig-från-jobbet-dag", det här är en
"showträning-ikväll-och-jag-glömmer-oftast-både-lunch-och-middag-dag". Det är iallafall varmt & skönt
i lägenheten, det kan man inte klaga på längre! Jag fick ta av mig tröjan och t.o.m öppna fönstret lite.
Det GILLAS, för nu kan jag bestämma själv. Inte behöva frysa trots flera lager kläder! Wohoo! 


Och jag har bläddrat igenom instagramkontona "AssholesOnline" samt "ByeFelipe" och det är både
skrämmande och jätteroligt på en gång. TRUE shit. Så mycket skit och snusk och HAT och HOT som tjejer
får stå ut med, men här har det samlats med en hel del sköna comebacks. Stay strong, girls. 


Ja ikväll är det alltså showträning och min hals svider lite. Noooope, det har jag inte tid med. Det är mycket
man känner att man inte har tid med. Och igår hade jag kunnat träffa en intressant människa ifall jag inte hade
slutat jobba så himlarns sent. För har man vägarna förbi Enköping klockan 16 så kanske man inte vill vänta till 19:30... lixom.  = Hade inte tid med. Men en annan gång förhoppningsvis! Innan showförberedelserna tar upp
ännu mer av min tid. Hög tid att börja med en porträttbeställning också, medan jag... har tid... 

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0