All that hair.

Har kört på THE NATURAL LOOK i håret nu flera dagar i rad, lockig deluxe och fluffigt så det förslår!
Det är lite knepigt ibland, jag vet inte om jag kommer överens med håret som det är, jämt, men man får
testa sig fram. Det blir en vinst varje gång man vågar, kan, och faktiskt rockar frisyren! Tre dagar i rad på 
jobbet med en ny sorts uppsättning, som framhäver både längden och lockarna. Oh yes.
Jag vill fortfarande klippa mig lite så det blir en bättre frisyr för utsläppt, men vill samtidigt inte offra
någon längd. Fast det är så himla slitet i topparna, så jag BEHÖVER verkligen det. Men det är pirrigt
och nervöst att tänka på att boka sitt livs första frisörbesök... vid 31 års ålder.. ^^

 
Och från det ena håret till det andra, här ligger ju ett paket jag nyss fick hem, med en ny....... peruk! *öppnar*
Det är en exakt likadan modell som den ljusbruna jag köpte för ett par veckor sedan, fast denna är vinröd!
Woop woop! Jättejättefin, och matchar bra med gröna ögon....... : ) ♥   Luggen är skitlång, skall klippas. 

 
Jaha, vad betalade jag för denna då, typ 79:- inklusive frakt från Asien. Oh yeah. ♥ (Via appen Cute)
  
Övrigt då? Jodå, fedt förkyld och snorig och öm i halva ansiktet osv, men har jobbat på ändå, mån tis ons
men nu är jag ledig torsdag och fredag och kan hinna bli sjuk, och helst FRISK också innan gig OCH jobb
i helgen. Gahhh. Just do it, lixom!
 

Postat av: Lilly

Men om du nu har fått så bra hår då fattar jag inte varför du fortsätter att hålla på med dina peruker? Jag hade gett bort de om jag var du.

Känner exakt likadant för mitt hår som du gör för ditt. Jag vill klippa så hela blir i samma längd, men samtidigt vill man inte offra nu när man har fått det så "långt". Jag tror jag väntar till efter min födelsedag iaf.

Svar: Det är ju inte alls på samma sätt nu! Förut fick jag peruker via landstinget som kostar multum. De jag köper nu är billiga peruker i sämre kvalitet (fast de är ganska fina ändå) bara för foto, har aldrig använt dem "till vardags" ännu. NU är det kul med peruker, innan var det ett måste. Så, inte alls på samma sätt! :)
Ida

2016-01-21 @ 09:01:36
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Åh då förstår jag dig mer.

2016-01-21 @ 20:30:48
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Vickan

Åhhh du har fått så mycket hååår : ) Fint sådär naturligt ju!

Svar: Åh, tack! <3
Ida

2016-01-25 @ 12:58:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0