På många sätt så känner jag
att det kanske är bäst ändå
att vara ensam
alltid
 
 

i Ida-musikalen

 
 
*dansar runt*
*sjunger*





Jag mår ganska bra i mig själv, ändå.
Vill jag tro. Ganska trygg i min ensamhet.
Har ju varit ensam nästan hela tiden, t.o.m med pojkvänner har jag varit ensam.
Ensam här, i min lägenhet, så himla länge. Många avundas det, men jag avundas er också!
Men trots att jag längtar efter kärlek, efter någon, efter att vara någons -
hur ska jag ens kunna tänka tanken att leva med en annan människa?

Och hur ska någon någonsin passa mig?
Vem väljer hela mig?

 

I'm a cartoon
a fairy
a cat
a person


 
 typ.
 

Postat av: Carina

I feel you! Är i en väldigt liknande situation. Har partner, men är ändå nästan alltid ensam. Samtidigt som jag suktar efter ett gemensamt liv blir jag livrädd av tanken att någon ska inkräkta på mitt revir... ;)

2016-01-14 @ 17:21:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0