Fredags-Kawrt.

Igår var jag hemma och tvättade (och fick elementen fixade, wohoo, värme!!) halva dagen och sen 
var det dags för terminsstart med showgruppen. Innan dess tog jag en liten prommis till Maxi och
köpte mjölk till kvällens fika. SÅ. JÄVLA. KALLT. Men men, lite syre skadar väl aldrig? 
Tänkte att jag skulle göra nåt lite mer FYSISKT idag, ja inte träna eller så, men typ GÅ UT, hitta på
något, träffa någon... meeeen det har jag ju inte tagit tag i, och nu är klockan strax efter två. Jaja.
Dagen är ju inte slut än. ; )

Tror att det blir lite ritande, har lite saker som jag ska prova. Köpte en såndär ritplatta, HAHA NEJ ALLTSÅ
INGEN RITPLATTA *fattig* utan en såndär SKRIVplatta som man kan sätta fast ett papper på och då kan sitta
lite annorlunda och rita än böjd över soffbordet... Värsta mobilt! SÅ menade jag.

Från Åhléns! På halva priset. De stänger ner nu på söndag, här i stan, trist. ♥

 
Lite mer kaffe också! Guuuvd vad skönt att det är varmare nu, det är lixom 21 grader inne istället för 17-18.
SÅN JÄVLA SKILLNAD, tack för det!! : D 
  

Igår:

 
Hähä. Mjau.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0