Tisdags-Kawrt.

Okej nu ska någon gifta sig på Ullared. Så jävla tacky.
Jaja.

Man kanske skulle vara glad att få gifta sig alls!! ; )




Jag håller på att hälla upp ett bad. Är överdrivet jävla trött,  förkyld och jävlig men har jobbat idag.
Alltså SÅ farligt är det inte men det är inte kul när man står och oroar sig över att snora på kundernas
varor. Sniff sniff. Ena stunden är man rinnig och nästa är man täppt, och jag växlar mellan att tycka vilket
som egentligen är det värsta. Och det trycker så i bihålorna. Jag har inte tid för detta! Pust. Mest behöver
jag min hals, för lite studiosång imorgon men allra allra mest till ett dopgig på lördag!!
*håller alla tummar jag har, cirka två stycken*

Men först ska jag äta middag. Gjorde en skitagod fisksoppa igår, på en soppbas från Abba.
"med citrongräs, kokosmjölk & chili - addera lax och 2 dl grädde" - GUD SÅ BRA att det inte VAR
grädde i redan! För det vill jag ju inte ha! Inte gjord på mjölk iaf... så jag hade 2 dl soyagrädde istället,
samt lax, räkor, tomat och bladspenat.  Citron och extra kryddor (mest grönsaksbuljong och salt),
och den var sååååå gooooood. SÅÅÅÅ GOOOOOD. Har lite rester kvar nu ikväll. Nom nom.

Jaha, ja det var bara det. 
 



Och så säger han Ullaredchefen, där framme, inför brudparet och gästerna:
"Här på Ullared kan få tag på vad som helst... och billigt är det också...."


....alltså......




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0