Torsdag / fredag

Igår hade jag the best day, semestermässigt (nåja, kanske inte up there med Kroatienresan förra året MEN) 
- vi åkte iväg till Fjärdhundrabadet, Familjen Furin & jag, Familjen Högberg & några släktingar till dem, och 
gjorde ett riktigt CAMP där på gräsmattan! Senare kom Hanna & grabbarna ut och så hade vi en sjukt bra
dag i solen, och i bassängerna! Sju timmar där ute blev det för mig, som åkte ut med Furin och åkte hemåt
lite senare med Hanna & c:o. Mycket bra! Sommarvädret har verkligen levererat den här första veckan,
som kommer fortsätta vara bra vädermässigt. Weeee. Happy! : ) Tänk vad lite sol kan göra...




Vi grillade hemma hos Hanna på kvällen, och Oskar också. Kyckling, fläskytterfilé och korv samsades 
med majskolvar på grillen som Hanna lånat av grannen. Tjohoo! Mycket bra kväll also. Plus snacks. 



Och idag har vi varit i Västerås för att först leka på Lillhamra lekplats - toppen, sedan lite Donkenlunch,
och sedan åkte vi ut till Annelie & Micke och barnen, för att gå igenom massor av pappas saker, som vi
skulle dela upp mellan oss / skicka iväg på loppis / slänga. Ganska energikrävande psykiskt men vi hade 
en fin kväll ute i solen där vi stod med alla kartonger ändå. Mycket saker är det.... och inte är vi klara.
Jag har inte haft något sådär som jag känner att "Det här måste jag ha!" men har fått med mig lite brickor
och fat, en liten ljusstake, en tröja mamma stickat, en rolig overall och dansfilmer (ska se om det går att 
starta gamla videokameran för att kolla på dem). Och nu står jag här, klockan är kvart över 12 och jag har 
inte ätit middag. Sällan! Ska sjunga på ett bröllop imorgon och ska upp tidigt för att jobba fram rösten, den kan
ju vara lite kinkig SOM NI VET *nag nag* - sen får vi se vad det blir av kvällen och resten av helgen. 
Åker gärna till Stockholm och hänger. Vi får se. 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0