#hair

Inte så aktivt här. Because of reasons osv.
Äh jag vet inte. No news there. 

Men idag är jag - besides bitter because of en massa jobb när alla andra har långledigt - GLAD för att
mitt hår är långt! Plattat och långt och lite fluffigt som man vill, dvs inne på dag 3 (?) efter hårtvätt 
eller så. Oh yäh. Så jag ville väl mest föreviga det ala bloggstyle också. Det är alldeles för lite foton,
och skriv också för den delen, i bloggen nowadays. Som världens tråkigaste dagbok att hitta gömd
i en garderob. 

I had no life?

^^




Har insett att jag kanske kommer få behöva acceptera att mitt hårfäste ser ut som det gör, och tittar jag på gamla
foton så har det typ.. alltid varit högt? Fast kanske inte lika glest som nu.. tack, femton år av perukbärande
lixom. Oh well. Får väl satsa på den där Christina Ricci-looken istället, ehh... och inte kan jag odla någon
LUGG heller, (för mitt hår växer som Simbas) däremot har jag BESTÄLLT EN, hahaha! Oh yeah, just for fun.
 
 
 Oh well. Imorgon är det röd dag och alla jag känner är lediga, men jag ska jobba jag. Tills på torsdag, 
sen kommer min långhelg! Jajemeeen! :D 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0