Med skrynkliga fingrar och tydligen kattöron.

Great things are happening! Har fått en massa roliga solistiska insatser & uppgifter i showen,
och så har jag haft en lyckad telefonintervju med H&M förra veckan som idag ledde till att jag blev 
kallad för en personlig intervju på plats! PEPPEN! Är otroligt lycklig över att vara intressant för tjänsten,
det är i Västerås, och känns jättepirrigt! Visst kommer det troligtvis kännas tråkigt att isåfall inte få någon 
semester i sommar, men får jag chansen att komma in där så tar jag den förstås. Att bli en del av deras
team ser jag verkligen som ett drömjobb! ♥ Jag tror jag skulle passa väldigt väldigt bra där! :D
 
 
....på barnavdelningen eller?? ;) Haha, I'M SO SPECIAL. Eh.
Okej. Hej H&M, läs inte min blogg. I love you.

Okej. Middag? Klockan är 22:20, jag har för ovanlighetens skull INTE haft något sångjobb/träning efter
jobbet så jag kunde handla i lugn & ro och gå hem och fåna mig, sjunga, prova kläder, diska.. skönt! 
Det blir väldigt lite ledig tid nu, dock håller jag fortfarande helgen öppen för eventuell Stockholmsresa, men
vi får allt se hur det blir med den saken. Det är ju inte BARA jag som ska vara ledig för att det ska klaffa! ^^
 
Bara det, lixom - en LEDIG HELG. Fattar ni? Grymt!! Blir ju inte så många sådana heller i showperioder.. ; )



Maaaaat. Vaaaad?
Håller för övrigt på att somna ståendes. Bravo.  
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0