Onsdagskawrt.

På vissa fronter händer det massor, och på andra, verkligen ingenting.
Jag har typ inte tid med någon "fritid" och jag ska väl inte klandra någon som inte har tid med mig heller. 
Lixom. Så. Typ. Det får väl vara okej, annat kan jag inte göra. 

Idag har jag iallafall ett par timmar efter jobbet som INTE är uppbokade, jag ska paljett:a en grej och sen
ska jag nog bara ligga i soffan och INTE GLÖMMA FIXA MIDDAG och kanske bada och inte göra NÅT.
Imorgon på min "lediga dag" (från JOBBET iaf) ska jag ändå upp tidigt och sångjobba lite i studion kl 10.
Gäsp gäsp ^^ 

Jaha och sen är det showträning på kvällen och däremellan måste jag till Apoteket och hämta ut 
blodtrycksmedicinen - cuz I need and it tog slut. Attans. 


 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0