First day!

Idag jobbade jag mitt första riktiga pass på TGR / Flying Tiger Copenhagen!
Det gick jättebra men det är mycket nytt att lära! : ) Jag trivs jättebra med alla kollegorna
som jag håller på att lära känna, idag började även en av de tjejerna som jag gjorde intervjun
tillsammans med, för ett par veckor sedan på huvudkontoret. Kul! : D 
Jag älskar verkligen butiken också vilket gör det hela ännu mer kul! Yay! 




Är SUPERTRÖTT och har haft fredagsmys med mig själv här i soffan, med fryspizza från Willy's, 
vilket min mage redan har börjat ångra, med bästa magkatarrsvidet i mellangärdet. Tjohoo...
Att jag drack Pepsi Max till det hjälpte nog inte heller, mmm, kolsyra! Haha. Men himla gott! : P 

Såatteh, det jag skulle komma till vara att jag lär somna "tidigt" ikväll, tidigt för att vara jag iallafall.
Klockan är snart halv tolv och jag kastar in handduken för idag. Imorgon blir det studiosång från 11-snåret
och jag bööör komma upp och sjunga upp lite innan. Eventuellt. Om man har tur. 

Godnaaaaatt allihopa everybody, och återigen ett extra grattis till Philip & Io som fyller år idaaaag! : D 

 
 
 

Postat av: ...

dött

2016-11-11 @ 16:21:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0