: D

Den här dagen känns väldigt glad och ljus, även om jag inte kommit utanför dörren idag, och knappt klätt på mig.
Och fortfarande är förkyld - men det är på bättringsvägen! Känns lovande inför helgen! ; ) 

Men det började med min pannkaksfrukost, det goda kaffet, solstrålar utanför fönstret - och fortsatte med ett
meddelande om att jag blivit beviljad A-kassa (YES! Äntligen, nästan en månad senare. En inte så hög, men likväl
en INKOMST. Känns bra.) - och sen så blev jag uppringd av min i ordningen tredje ombudsman från Facket,
en tjej som jag tror starkt på! Hon verkar bra, hon låter insatt, framåt, energisk, och jag litar på att jag får hjälp
av henne ( = får alla pengar jag ska ha) och att jag slutligen kan lägga det där bakom mig. Det skulle vara så otroligt skönt. Sen fick jag även dela någon annans goda nyheter och då blev jag glad för dennes skull! ♥

Så, en mycket bra dag. 

Och här står jag, knappt påklädd då, och klockan är 17:46. Haha. En lunch på det, kanske? ; ) 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0