Sjättember.

Har idag sökt jobb på H&M för tionde (!!!) gången sedan i våras och även tre andra klädbutiker i Västerås.
Det står lite stilla nu och jag gillar inte det! Man tappar sitt flow och sin pepp. Men när jag skickade iväg
de där fyra kändes det bra igen, även om två av dem kanske är lite att ta sig vatten över huvudet.
Men nångång ska man ju göra det också! :D 

Har precis påbörjat min tvättid också, trots att det inte är torsdag, och trots att det inte är 8-12 utan 16-20!
Heeeelt cray-cray, jag VET! Måste nog hålla lite bättre på mina rutiner eftersom jag MISSADE den förra. Haha.


Har inte ätit nåt på hela dagen, och det känns ju jäkligt oansvarigt av mig. Men jag kom lixom av mig lite där mitt
i alla ansökningar, *kör, ba kör!* och så tog jag tag lite i a-kassa-ärendet (när ska ansökan behandlas, undrar jag?
Nån form 
av inkomst vore kul..) och även aktivitetsrapportering till Arbetsförmedlingen. Och plötsligt var klockan
16, och sist jag åt var nångång igår kväll, ca 22? Jaja, jag ska... är inte ens hungrig, jag är trasig. Har druckit två
koppar kaffe iaf. Smashingly fab tho, ekologiskt från Gevalia med sojavaniljmjölk. Går ingen nöd på mig då.

MEN MAN MÅSTE JU ÄTA O.S.V.


Maaaat, mat, mat, vad ska vi hitta pååå...
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0